dilluns, 13 d’octubre del 2008

Com anava dient....

Al final he caigut en aquesta temptació volguda de publicar un blog. Ja feia temps que la idea em rondava pel cap i he aprofitat quedes de que sóc a Massilia disposo de més temps per perdre (o guanyar) he aprofitat per fer un cop de cap. Aquesta finestra neix amb il·lusió, però sense grans aspiracions. És a dir que m'agradaria que aquest espai hi hagués una part dels meus pensaments impressions i tingués una vida llarga i prolífica... però no em marco cap regularitat ni ambició. Publicaré allò que em sembli, sigui meu o d'algú altre (s'accepten propostes) i sobretot intentaré no fer-ho passar malament a lectors, amics i coneguts, demanant-vos a crits que llegiu el blog i hi poseu comentaris... també intentaré no ser un pallisses i no explicar-vos la meva vida (si més no tota), i no parlar massa (no puc renunciar-hi del tot!) sobre coses de les quals no en tinc ni idea...afició reconeguda entre els bloggers d'arreu. Així doncs: prou de xerrameca i que comenci la funció. I vosaltres aprofiteu per dormir, escoltar o fotre ma!

2 comentaris:

Alba ha dit...

Ei Boi!
Per fi noticies teves eh ;) ja era hora!

Molts beijinhos desde Porto!

Abd el Krim ha dit...

A veure si t'animes i expliques coses sobre Marsella!

Una abraçada!